Terug naar het overzicht van de jobs

Medewerker abonnementen administratie

De klantenservice van Interparking zorgt voor een ultieme klantbeleving door een professionele, vlotte en vriendelijke manier van handelen. Samen met de servicemedewerkers en de centralisten is de klantenservice het visitekaartje én eerste aanspreekpunt voor Interparking. 

Onze klantenservice bestaat uit een front en een backoffice. Wij zijn voor onze backoffice op zoek naar een medewerker abonnementen administratie. Je bent in deze functie verantwoordelijk voor het uitvoeren van de abonnementen administratie en de financiële afhandeling. Een administratieve achtergrond is hierdoor essentieel. 

Wat ga je doen? 


Parkeerproducten en diensten
 
• Beheren, opstellen en indexeren van overeenkomsten met abonnementhouders. 
• Invoeren en factureren van abonnementen in het parkeermanagementsysteem en SAP. 
• In behandeling nemen van aanvragen voor diverse parkeerproducten. 
• In behandeling nemen van opzeggingen en mutaties. 
• Klanten adviseren over parkeerproducten en voorzien in behoeften. 
• Informatie op de website up-to-date houden m.b.t. producten en diensten. 
• Zorgen voor 'upselling' van parkeerproducten. 

Informatievoorziening 

• Op een juiste en klantvriendelijke wijze afhandelen van inkomend telefoon en e-mailverkeer. 
• De klant proactief informeren over lopende acties bij Interparking. 

Klachtenbehandeling 
• Binnenkomende klachten registreren. 
• Zorgdragen voor een juiste coördinatie en afhandeling van klachten. 

Wat is je profiel? 

• Een afgeronde opleiding richting financiële administratie (MBO4). 
• Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie. 
• Ervaring met klantcontact binnen een dienstverlenende omgeving. 
• Goede kennis van MS office. 
• Kennis van SAP (ECC) en AFAS is een pré. 
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Engels en Duits is een pré.
• Woonachtig in Rotterdam of directe omgeving. 

Wie ben jij?
Jij bent iemand met een stevige persoonlijkheid en je kan snel schakelen op meerdere niveaus. Je vindt het leuk om met cijfers bezig te zijn, te organiseren en om mee te denken met de afdeling. Je bent een senior op jouw vakgebied en je weet met persoonlijkheid, kennis en enthousiasme veranderingen door te voeren. 

Werkdagen en werktijden 
Wij zoeken een nieuwe collega voor 32-40 uur per week. Werktijden zijn van 8.30 tot 17.00 uur of van 9.00 tot 17.30 uur en worden afwisselend ingepland. Ook op zaterdag is onze klantenservice open. Het is voor jou dan ook geen probleem om op zaterdag te werken. 

Wie zijn wij? 

Interparking is sinds de oprichting in 1956 één van de toonaangevende partijen op het gebied van parkeervoorzieningen in Europa en Nederland. Interparking beheert, exploiteert en ontwikkelt parkeerfaciliteiten in stedelijke gebieden, nabij winkelcentra, op kantoorlocaties en bij ziekenhuizen. Onze parkeervoorzieningen zijn gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en toegankelijk en functioneel en passen bovendien in het omgevingsbeeld. 

Het bewijs dat Interparking klantvriendelijke parkeervoorzieningen realiseert, is parkeergarage Markthal in Rotterdam die in 2015 is verkozen tot de beste nieuwe parkeergarage in Europa. 

Enthousiast? 
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel, heb je ruime ervaring met administratieve werkzaamheden en ben je voor minimaal 32-40 uur per week beschikbaar? Dan ontvangen wij graag een motivatiebrief én CV. Solliciteren kan via solliciteren@interparking.nl. Voor vragen kun je telefonisch contact opnemen met Selina Huisman (afdeling HR), te bereiken via 088 - 5421313.