Terug naar het overzicht van de jobs

Centralist


Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar een centralist (24-32 uur per week) voor een leuke uitdaging op de centrale meldkamer van Interparking. De centrale meldkamer van Interparking zorgt voor een ultieme klantbeleving door een professionele, vlotte en vriendelijke manier van handelen. 

Als centralist handel je samen met je collega’s intercomoproepen af die op de centrale meldkamer in Rotterdam binnen komen vanuit de parkeervoorzieningen die zijn gevestigd door heel Nederland. Door middel van een intercomtoestel, de CCTV en bedieningsapparatuur kan er snel en adequaat ondersteuning worden geboden aan bezoekers van de aangesloten parkeervoorzieningen. 

Er wordt door de centrale meldkamer nauwlettend toezicht gehouden op de parkeervoorziening t.a.v. parkeerbewegingen, betaalafhandeling en proactief gehandeld bij het signaleren van eventuele onrechtmatigheden. 
 
Belangrijkste taken
• Een optimale serviceverlening van de remote locaties en informatievoorziening op afstand. 
• Aannemen, verwerken en afhandelen van binnenkomende meldingen.
• Adequaat afhandelen van vragen/opmerkingen van klanten (zowel telefonisch als via de intercom).
• Proactief klanten informeren over (commerciële) acties en bijzondere werkzaamheden.
• Bedienen van de parkeerapparatuur, alsmede het controleren op het goed functioneren van de installaties.
• Oplossen van eerste- en tweedelijnsstoringen (op afstand) en coördineren van eventuele noodzakelijke storingsopvolging ter plaatse.
• Zorgdragen (op afstand) voor een goede verkeersstroom in de parkeervoorzieningen.
• Rapporteren van werkzaamheden en bijzonderheden in digitaal logboek.
• (Terugkerende) incidenten en klachten melden bij de direct leidinggevende en de verantwoordelijke van de parkeervoorziening.
• Signaleren van calamiteiten in de parkeervoorziening en het ondernemen van vervolgacties conform werkinstructies uit het calamiteitenplan.

Werkdagen en werktijden

De diensten worden flexibel ingepland. Het is daarom noodzakelijk dat je op alle dagen van de week, de gehele dag beschikbaar bent.

Functieprofiel
• Je beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau.
• Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (zowel mondeling als schriftelijk).
• Je hebt een goede beheersing van de Engelse taal.
• Je hebt een vriendelijke en correcte telefoonstem (professioneel).
• Je hebt ruime ervaring met klantcontact binnen een dienstverlenende omgeving.
• Ervaring in een callcenter is een grote pré.
• Je hebt affiniteit met techniek.
• Je beschikt over empathisch vermogen en een gezonde dosis positieve energie!
• Je bent 24-32 uur per week (flexibel) inzetbaar.

Competenties
1. Klantgerichtheid
2. Communicatief
3. Flexibel
4. Initiatiefvol
5. Zelfstandig
6. Betrokkenheid

Bedrijfsprofiel
Interparking is sinds de oprichting in 1956 één van de toonaangevende partijen op het gebied van parkeervoorzieningen in Europa en Nederland. Interparking beheert, exploiteert en ontwikkelt parkeerfaciliteiten in stedelijke gebieden, nabij winkelcentra, op kantoorlocaties en bij diverse zorginstellingen. Onze parkeervoorzieningen zijn gebruiksvriendelijk, overzichtelijk, toegankelijk, functioneel en passen bovendien in het omgevingsbeeld. Verder besteden wij veel aandacht aan veiligheidsaspecten.

Wij bieden jou een uitdagende en veelzijdige functie in een dynamische branche. De beloning is marktconform en er zijn goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Solliciteren
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? En ben jij 24-32 uur per week inzetbaar? Dan ontvangen wij graag een motivatiebrief en CV. 

Voor vragen kun je telefonisch contact opnemen met Selina Huisman (afdeling HR), 
bereikbaar via 088-5421313.