Terug naar het overzicht van de jobs

Coördinator Klantenservice

Staat klanttevredenheid bij jou centraal en word je blij van het aansturen van een team? Dan zijn wij op zoek naar jou als coördinator van onze klantenservice. De klantenservice van Interparking zorgt voor een ultieme klantbeleving door een professionele, vlotte en vriendelijke manier van handelen. Samen met de servicemedewerkers en de centralisten is de klantenservice het visitekaartje én eerste aanspreekpunt voor Interparking. 

Als coördinator klantenservice rapporteer je aan de manager services & diensten en organiseer je vanuit ons hoofdkantoor in Rotterdam de dagelijkse werkzaamheden binnen de afdeling. Je zorgt voor procesbewaking zodat de werkzaamheden van het team efficiënt, doeltreffend en tot tevredenheid van de klant en het management worden afgehandeld. 

WAT GA JE DOEN?

Zorgdragen voor een goede werksfeer en het optimaliseren van de productiviteit. 
Zorgdragen voor de kwaliteit op de afdeling.
Opstellen van planningen/roosters.
Zorgdragen voor een correcte en tijdige in-, door-, en uitstroom van medewerkers.
Toezien dat bestaande procedures en werkinstructies worden gehanteerd.
Signaleren van knelpunten en het doen van voostellen ter verbetering.
Het maken van rapportages voor het managementteam naar aanleiding van de vastgestelde KPI’s.
Maken van template teksten. 
Op een juiste en klantvriendelijke wijze afhandelen van inkomend e-mail- en telefoonverkeer.
Beheren, opstellen en indexeren van abonnement overeenkomsten.
Verantwoordelijk voor een juiste en tijdige facturatie naar klanten.
Informatie op de website up-to-date houden met betrekking tot producten en diensten.
Binnenkomende klachten registeren.
Zorgdragen voor een goede klachtenafhandeling.

WAT IS JE PROFIEL?

Een afgeronde opleiding op HBO niveau. 
Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie. 
Bij voorkeur ervaring met klantcontact binnen een dienstverlenende omgeving.
Resultaatgericht, besluitvaardig en sociaal. 
Goede kennis van MS office (kennis van AFAS en SAP is een pré). 
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. 

WIE BEN JIJ?

Jij bent iemand met sociale vaardigheden een praktische instelling. Je ziet het als een uitdaging om de losse eindjes aan elkaar te knopen en het overzicht te bewaken. Je hebt ervaring met leidinggeven en met je servicegerichte houding en enthousiasme ga je de klantenservice naar een hoger niveau brengen. Je bent iemand waar het team op terug kan vallen en je vindt het geen probleem om op de drukke momenten mee te werken. 

WIE ZIJN WIJ?

De Interparking Group, onder andere onderdeel van AG Real Estate en Canadian Pension Plan Investment Board (CPPIB), exploiteert in 9 Europese landen bijna 900 klantvriendelijke parkeervoorzieningen (on- en offstreet) en ruim 370.000 parkeerplaatsen. Interparking behoort tot de top 3 van Europese parkeerexploitanten. 
In Nederland exploiteert Interparking 118 parkeervoorzieningen met in totaal meer dan 55.000 parkeerplaatsen. De parkeervoorzieningen zijn gelegen in stedelijke gebieden, nabij winkelcentra, op kantoorlocaties en bij ziekenhuizen. 

Interparking streeft naar kwalitatief hoogwaardige parkeervoorzieningen. De in totaal 187 European Standard Parking Awards (ESPA) zijn een weerspiegeling van de kwaliteit van onze producten en diensten. Mede door continu te investeren in milieuvriendelijke mobiliteitsoplossingen is de Interparking Group een 100% CO2-neutraal gecertificeerde organisatie. 

Meer informatie staat op: www.interparking.nl

WAT BIEDEN WIJ?

Wij bieden jou een uitdagende en veelzijdige uitdaging in een dynamische branche. Heb je vragen over deze vacature neem dan contact op met Selina Huisman (HR) via 088 - 542 13 13. Solliciteren kan door je CV en motivatie te mailen naar solliciteren@interparking.com.