Terug naar het overzicht van de jobs

Manager Operations

 

De manager operations rapporteert aan de directeur operations en geeft vanuit ons hoofdkantoor in Rotterdam leiding aan de medewerkers van de disciplines klantenservice, centrale meldkamer, technische dienst en inkoop (totaal ca. 25 medewerkers). 

Je bent verantwoordelijkheid voor het efficiënt en succesvol laten verlopen van de (dagelijkse) operatie. Je ziet er op toe dat de operationele doelstellingen behaald worden, waarbij je denkt vanuit de klant (parkeerder). Hierbij zoek je continu naar mogelijkheden om efficiency te behalen door processen te optimaliseren en eventueel automatiseren. Je bent in staat om de juiste managementinformatie te verzamelen om beslissingen te kunnen nemen.

Wat verwachten wij:
Je hebt een visie op de operatie en zorgt ervoor dat je deze uitdraagt en verder ontwikkelt.  
Vanuit de strategische doelen van de organisatie maak je een vertaling naar de bijdrage van de operationele disciplines op afdelings- en personeelsniveau.
Je zorgt voor een adequate personele bezetting van de disciplines in de teams. 
Je geeft invulling geeft aan de functionele ontwikkeling van de medewerkers binnen de discipline, zodat iedereen beschikt over de kennis en competenties om effectief te kunnen zijn op de korte, middellange en lange termijn.
Je beoordeelt, bewaakt en monitort de operationele prestaties met als uitgangspunt de vastgestelde KPI’s (o.a. responstijden intercomafhandeling, klachtenafhandeling, storingsopvolging).
Je signaleert knelpunten, denkt mee aan verbetervoorstellen voor meer efficiency.

Wat is je profiel?
Een afgeronde HBO of academische opleiding.
Minimaal 5 jaar ervaring binnen een vergelijkbare operationele functie.
Analytisch sterk, besluitvaardig en resultaatgericht.
Goede kennis van MS office pakket. 
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. 

Wie ben jij?
Je bent een gedreven en inspirerend manager die continu gericht is op verbetering en ontwikkeling van de organisatie en haar medewerkers. Je hebt een helikopterview, goed inzicht in ken- en stuurgetallen en ingewikkelde processen en je hebt oog voor detail.

Wie zijn wij?
De Interparking Group, onder andere onderdeel van AG Real Estate en Canadian Pension Plan Investment Board (CPPIB), exploiteert in 9 Europese landen bijna 900 klantvriendelijke parkeervoorzieningen (on- en offstreet) en ruim 370.000 parkeerplaatsen. Interparking behoort tot de top 3 van Europese parkeerexploitanten. 

In Nederland exploiteert Interparking 118 parkeervoorzieningen met in totaal meer dan 55.000 parkeerplaatsen. De parkeervoorzieningen zijn gelegen in stedelijke gebieden, nabij winkelcentra, op kantoorlocaties en bij ziekenhuizen. 

Interparking streeft naar kwalitatief hoogwaardige parkeervoorzieningen. De in totaal 187 European Standard Parking Awards (ESPA) zijn een weerspiegeling van de kwaliteit van onze producten en diensten. Mede door continu te investeren in milieuvriendelijke mobiliteitsoplossingen is de Interparking Group een 100% CO2-neutraal gecertificeerde organisatie. 

Meer informatie staat op: www.interparking.nl

Wat bieden wij?

Wij bieden jou een uitdagende en veelzijdige uitdaging in een dynamische branche. Een laptop en telefoon maken deel uit van de secundaire arbeidsvoorwaarden. 
Heb je vragen over deze vacature neem dan contact op met Selina Huisman (HR) via 088 - 542 13 13. Solliciteren kan door je CV en motivatie te mailen naar solliciteren@interparking.com.