Terug naar het overzicht van de jobs

Medewerker backoffice

De klantenservice van Interparking zorgt voor een ultieme klantbeleving door een professionele, vlotte en vriendelijke manier van handelen. Samen met de servicemedewerkers en de centralisten is de klantenservice het visitekaartje én eerste aanspreekpunt voor Interparking. 

Onze klantenservice bestaat uit een frontoffice en een backoffice. Wij zijn voor onze backoffice op zoek naar een nieuwe collega. Je bent in deze functie verantwoordelijk voor het uitvoeren van de abonnementen administratie en de financiële afhandeling. Een administratieve achtergrond is daarom voor deze functie essentieel. 

WAT GA JE DOEN? 

Parkeerproducten en diensten
Beheren, opstellen en indexeren van overeenkomsten met abonnementhouders. 
Invoeren en factureren van abonnementen in het parkeermanagementsysteem en SAP. 
Aansluiten en controleren van abonnementen tussen SAP en het parkeermanagementsysteem. 
Juiste en tijdige facturatie (van de eerste factuur) naar de klant. 
Opstellen van rapportages m.b.t. abonnementen (nieuwe, mutaties en opzeggingen).
In behandeling nemen van aanvragen voor diverse parkeerproducten. 
In behandeling nemen van opzeggingen en mutaties.

Informatievoorziening
Op een juiste en klantvriendelijke wijze afhandelen van inkomend telefoonverkeer en e-mailverkeer.
De klant proactief informeren over lopende acties bij Interparking.
Klanten adviseren over parkeerproducten en voorzien in behoeften. 
Zorgen voor upselling van parkeerproducten. 

Klachtenbehandeling

Juiste en volledige registratie van inkomende klachten. 
Zorgdragen voor een juiste coördinatie en afhandeling van klachten. 

WAT IS JE PROFIEL? 
Een afgeronde opleiding richting financiële administratie (MBO4). 
Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
Ervaring met klantcontact binnen een dienstverlenende omgeving.
Ervaring met financiële administratie binnen een dienstverlenende omgeving.
Kennis van MS office (kennis van SAP (ECC) en AFAS is een pré).
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Engels en Duits is een pré
Woonachtig in Rotterdam of directe omgeving. 

WIE BEN JIJ?

Jij bent iemand met een stevige persoonlijkheid en je kan snel schakelen op meerdere niveaus. Je vindt het leuk om met cijfers bezig te zijn, te organiseren en om mee te denken met de afdeling. Wanneer je net klaar bent met een opleiding is dit ook geen probleem. Er zijn drie ervaren collega’s die je alle kneepjes van het vak kunnen gaan leren. 

WERKDAGEN EN WERKTIJDEN 
Wij zoeken een nieuwe collega voor 32-40 uur per week. Werktijden zijn van 8.30 tot 17.00 uur of van 9.00 tot 17.30 uur en worden afwisselend ingepland. Ook op zaterdag is onze klantenservice open. Het mag voor jou geen probleem zijn om op zaterdag te werken. 

WIE ZIJN WIJ? 
De Interparking Group, onder andere onderdeel van AG Real Estate en Canadian Pension Plan Investment Board (CPPIB), exploiteert in 9 Europese landen bijna 900 klantvriendelijke parkeervoorzieningen (on- en offstreet) en ruim 370.000 parkeerplaatsen. Interparking behoort tot de top 3 van Europese parkeerexploitanten. 
In Nederland exploiteert Interparking 118 parkeervoorzieningen met in totaal meer dan 55.000 parkeerplaatsen. De parkeervoorzieningen zijn gelegen in stedelijke gebieden, nabij winkelcentra, op kantoorlocaties en bij ziekenhuizen. 

Interparking streeft naar kwalitatief hoogwaardige parkeervoorzieningen. De in totaal 187 European Standard Parking Awards (ESPA) zijn een weerspiegeling van de kwaliteit van onze producten en diensten. Mede door continu te investeren in milieuvriendelijke mobiliteitsoplossingen is de Interparking Group een 100% CO2-neutraal gecertificeerde organisatie. 

Meer informatie staat op: www.interparking.nl.

ENTHOUSIAST? 
Wij bieden jou een uitdagende en veelzijdige uitdaging in een dynamische branche. Heb je vragen over deze vacature neem dan contact op met Selina Huisman (HR) via 088 - 542 13 13. Solliciteren kan door je CV en motivatie te mailen naar solliciteren@interparking.com.