Veelgestelde vragen

Vragen? We helpen je graag verder! In onze FAQ vind je antwoorden op veelgestelde vragen over onze parkeerservices. Of je nu meer wilt weten over online reserveren, parkeerabonnementen of iets anders, hier vind je snel en eenvoudig de informatie die je nodig hebt voor een zorgeloze parkeerervaring.

85 resultaten weergeven

  • Welke parkeergarages beschikken over oplaadpunten?

    Veel van onze parkeergarages zijn voorzien van oplaadpunten voor elektrische auto's. Wil je weten of een specifieke locatie oplaadmogelijkheden heeft? Gebruik dan de zoekfunctie op onze website. Vul de plaatsnaam of de naam van de parkeergarage in, selecteer de locatie en bekijk direct alle informatie over deze parkeergarage.

  • De parkeergarage geeft 'VOL' aan, maar ik heb een online reservering, kan ik nog binnenrijden?

    Met een online reservering houden wij een parkeerplek voor je vrij. Dit betekent dat je altijd naar binnen kunt rijden, ook al geeft de parkeergarage 'VOL' aan.

  • Geldt er een opzegtermijn voor mijn parkeerabonnement?

    Dat verschilt per parkeerabonnement. Om de voor jou geldende opzegtermijn in te zien, kan je de algemene voorwaarden bekijken die je hebt ontvangen bij het aanvragen van het abonnement.

  • Hoe kan ik betalen in een parkeergarage?

    De betaalmogelijkheden kunnen per parkeergarage verschillen. Om de juiste informatie te vinden, ga naar onze pagina zoek een parking. Vul de plaatsnaam of de naam van de parkeergarage in de zoekbalk in en selecteer de parkeergarage van jouw keuze. Hier vind je alle informatie over de parkeergarage en de betaalmogelijkheden.

  • Hoe kan ik contact opnemen met Interparking?

    Je kunt contact opnemen met Interparking via ons contactformulier op de website, vul je gegevens in en geef aan waar je vraag of probleem over gaat. Voor directe assistentie kan je onze klantenservice bereiken op 088 54 21 300.

  • Hoe kan ik een parkeerabonnement aanvragen?

    Het aanvragen van een parkeerabonnement is heel makkelijk! Ga naar de pagina zoek een parking en vul in de zoekbalk de plaatsnaam of de naam van de parkeergarage in. Selecteer de parkeergarage waar jij interesse in hebt. Klik op de knop 'abonnement of waardekaart aanvragen' en vervolgens op 'aanvraag abonnement'. Vul nu het formulier in.

    Let op: je aanvraag is pas definitief nadat onze klantenservice deze heeft geaccepteerd. Zij zullen hierover contact met je opnemen.

  • Hoe kan ik geld terugvragen na een verkeerde betaling?

    Je kunt een restitutieverzoek indienen via het contactformulier op onze website. Vul hierbij de gevraagde gegevens in en geef zoveel mogelijk details, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.

  • Hoe kan ik mijn gekoppelde kenteken wijzigen?

    Je kunt het kenteken dat gekoppeld is aan het parkeerabonnement veranderen door het wijzigingsformulier in te vullen op de website.

  • Hoe kan ik mijn NAW-gegevens wijzigen?

    Je kunt jouw NAW-gegevens wijzigen door het wijzigingsformulier op onze website in te vullen.

  • Hoe kan ik mijn parkeerabonnement opzeggen?

    Je kunt jouw parkeerabonnement opzeggen door het opzeggingsformulier op onze website in te vullen.

Antwoord op je vraag niet gevonden?

We helpen je graag verder!

Parky newspaper

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws?

Schrijf je in en ontvang onze nieuwste aanbiedingen en kortingen direct in jouw inbox!